برای زیست تصویری چی بخونم

تصاویری که تو کتاب درسی هست در نگاه اول یه تصویر ساده و کوچولو موچولو هست اما این تصویر ها پدر بچه ها رو در آورده. تصاویری که کیفیتشون در حد 360 هم نیست اما سوالاتی که ازش میاد در حد فول اچ دی هست!

چحوری تصاویر کتاب زیست رو بخونیم

برای خوندن تصاویر کتاب ابتدا باید خودتون هنر نکته در آوردن داشته باشید! هر چی میبینید و احساس میکنید مهمه رو در یک کاغذ یا اطراف کتاب درسیتون بنویسید و هی نکاتی که در آوردید رو مرور کنید.

اما مشکل اینجاست که برخی مواقع همه نکات رو نمیتونین از خودتون در بیارید و بالاخره وقتی از همه جاتون نکته در آوردید جاهاتون تموم میشهو باید به فکر یه چیز دیگه باشید!!!

برای زیست تصویری از چه کتابی استفاده کنیم

گروه آموزشی زیست باما با چند سال سابقه به صورت تخصصی در ارتباط با تصاویر کتاب کار میکنه. این تعریف از خودمون نیست بلکه تعریف از خودمونه!!!

جدای از شوخی گروه ما برخلاف موسسات دیگر تمرکز خودش رو بر روی تصاویر کتاب گذاشته و هر نکته ای که به ذهنتون میرسه و هر موردی که در کتابای کمک آموزشی وجود داره رو جمع آوری کرده ور در شکلنامه خودش قرار داده.

برای تهیه و اطلاعات بیشتر میتونین روی شکلنامه کلیک کنید.

تصاویر سه بعدی کتاب درسی برای اولین در کشور

گروه ما برای اولین بار تصاویر موجود در کتاب درسی رو در دوره آناتومی کنکور خودش به صورت سه بعدی تدریس کرده.

انیمیشن های مرتبط با مطالب کتاب درسی رو جمع آوری کردیم و هر چی که نیاز دارید به صورت ویدیویی میتونین در دوره آناتومی کنکور ببینید.

برای تهیه دوره آناتومی کنکور هم روی این بخش کلیک کنید.

با شکلنامه و آناتومی کنکور خیالتان راحت

با این قول رو بهتون میدیم که با تهیه این دو دوره هر چی که در مورد نکات کتاب میخاید در اختیارتون قرار میگیره.

جمع بندی

برای شکل های زیست اگه تصاویر کتاب رو خودتون تحلیل کنید و نکته هاش رو دربیارید و در کنار همه این ها اگه از دوره های ما استفاده کنید همه آنچیری که نیاز هست رو یاد خواهید گرفت.

zistbama وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *