مقایسه کتاب جامع پینوکیو خیلی سبز و آیکیو گاج زیست

در ارتباط با جمع بندی کتاب های زیادی در بازار وجود دارد اما دو کتاب آیکیو گاج و پینوکیوی خیلی سبز جز پرفروش ترین و بهترین های بازار هستند.

در این پست چندین ویژگی این دو کتاب را باهم مقایسه میکنیم تا بتوانید انتخاب درست تری داشته باشید.

سطح سوالات

آیکیو گاج نسبت به پینوکیو خیلی سبز سطح سوالات بالاتری دارد و بیشتر دانش آموزان را به چالش می کشد. اگر شما در طول سال از کتاب های تک پایه خیلی سبز استفاده می کردید توصیه میکنیم برای جمع بندی از کتاب آیکیو گاج استفاده کنید.

فقط دقت داشته باشید که در برخی از سوالات آیکیو غلط علمی دیده می شود و در چنین مواقعی که با خیلی سبز اختلاف نظر وجود دارد؛ مطالب کتاب خیلی سبز به کتاب درسی نزدیک تر است

درسنامه

هیچ یک از دو کتاب گفته شده درسنامه ندارند. اما هر دو کتاب پاسخ های کاملی داردند که می توانید از طریق همین پاسخ ها مطالب را جمع بندی کنید.

در کتاب آیکیو گاج سوالات گفتار به گفتار تفکیک نشده است اما ترتیب سوالاتی که وجود دارد منطبق با ترتیب مطالب کتاب درسی هست و تقریبا از همه جای کتاب درسی شما می توانید سوال حل کنید.

حجم کتاب

آیکیو گاج نسبت به پینوکیو تعداد سوالات بیشتری دارد. پس از این بابت هم کتاب آیکیو گاج زیست برتری دارد.

جمع بندی

توصیه ما به دانش آموزان در ارتباط با این دو کتاب به این صورت هست که:

1- اگر در طول سال دهم و یازدهم و دوازدهم از کتاب های تک پایه خیلی سبز استفاده میکردید؛ از کتاب آیکیو جامع گاج کمک بگیرید.

چون نویسنده تک پایه خیلی سبز و جامع آن تقریبا یکی هست(گروه ماز) سبک سوالات مشابه هست.

2- اگر در طول سال دهم و یازدهم و دوازدهم از کتاب خیلی سبز استفاده نکرده اید می توانید برای جمع بندی پینوکیو خیلی سبز را داشته باشید.

3-در صورتی که تست زنی شما ضعیف هست و در آزمون های آزمایشی ترازی کمتر از 5000 می آورید یا درصدتان زیر 25 هست؛ از کتاب پینوکیو استفاده کنید.

مقایسه ماجراهای من و درسام و فرمول 20

تحلیل کتاب تست خیلی سبز دوازدهم

تحلیل کتاب آیکیو گاج

zistbama وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *